Medzinárodná expanzia firiem – stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje

Predaj ukončený
  • Dostupné v sieti Martinus
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Autor

Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
1/2013

Väzba
mäkká

Počet strán
364

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-532-1

Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií, fúzií a akvizícií. Takisto sa venuje aj medzinárodným aspektom riadenia a vedenia ľudských zdrojov. Kapitola venovaná organizačnej štruktúre približuje klasické aj moderné formy organizačnej štruktúry úspešných medzinárodných firiem. Záverečná kapitola je zameraná na hodnotenie investičného prostredia, ktoré je dôležitým indikátorom a zdrojom informácií pre medzinárodné spoločnosti.

Predkladaná publikácia je určená všetkým čitateľom z akademickej či praktickej sféry, ktorí sa zaujímajú o medzinárodnú expanziu firiem, takisto sa odporúča doktorandom a študentom študujúcim medzinárodné podnikanie, medzinárodný manažment či medzinárodné riadenie ľudských zdrojov.