Aplikovaný marketing

Vydavateľ
Autor
Milan Oreský a kolektív
Typ publikácie
učebnica
Dátum vydania
3/2016
Väzba
tvrdá
Počet strán
352
Typ produktu
Tlačená kniha
Typ produktu
E-kniha
Typ produktu
Tlačená kniha
ISBN
978-80-8168-382-4
ISBN
978-80-8168-383-1

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.

Na sklade - dodanie do 10 prac. dní
V predaji (pre iPad, Andoid a Windows PC)
Čo je WK eReader?
Na sklade - dodanie do 10 prac. dní
Čo je WK eReader?

Ceny sú vrátane DPH

Balíček - tlačená kniha + ekniha

Na stiahnutie

Súvisiace produkty

Napíšte nám

* Všetky položky formulára sú povinné.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.