Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Na sklade - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
V predaji
Čo je Smarteca?
Na sklade - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
Čo je Smarteca?
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH

Na stiahnutie


Vydavateľ

Edícia
Ekonómia

Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
5/2016

Väzba
mäkká

Počet strán
208

Typ produktu
Tlačená kniha

Typ produktu
E-kniha

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8168-350-3

ISBN
978-80-8168-351-0

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest.

Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.