PODNIKOVÉ PLÁNOVANIE (cvičebnica)
Vydavateľ
Autor
Typ publikácie
Dátum vydania
Počet strán
Typ produktu
ISBN
Podnikové plánovanie je strategický nástroj používaný spoločnosťami na vypracovanie dlhodobých plánov a v rámci toho na splnenie určitých cieľov, ako je napr. rast podnikania a objemu predaja. Ide v podstate o obchodné plány, ktoré sa snažia zlepšiť a zefektívniť vnútorné operácie podniku a následne tak generovať zisk. V ideálnom prípade môžu tieto plány pomôcť podnikom dosahovať rast napr. rozšírením ich spotrebiteľskej základne, zlepšením marketingovej kampane či získavaním nových obchodných partnerov. Súčasťou podnikového plánovania je predvídať zmeny a implementovať ich možný vznik do plnenia budúcich cieľov v rôznych časových dimenziách. Význam plánovania teda spočíva v znižovaní, resp. eliminovaní chybných rozhodnutí, ktoré by bránili podniku v jeho úspešnom napredovaní. Podnikové plány môžu vytvárať a používať v podstate podniky všetkých veľkostí, najčastejšie sú však používané veľkými podnikmi. Zvyčajne je ich obsahom vízia, poslanie, stratégia a konkrétne ciele podniku stanovené na jej dosahovanie.
Predkladaný učebný text obohatený o konkrétne príklady z podnikovej praxe je určený hlavne študentom fakúlt s ekonomickým zameraním, ale aj manažérom, ktorým v rámci riešenia príkladov a prípadových štúdií umožňuje rozvíjať intelektuálnu aktivitu, ich systematické myslenie, schopnosť anticipácie, uvažovať o súčasnosti z pohľadu budúcnosti, pripravenosť na prácu v budúcich podmienkach a prácu s ekonomicko-manažérskymi informáciami. Napriek forme vysokoškolských skrípt, resp. cvičebnice tak ponúka možnosť rozšírenia poznatkov o manažérskych praktikách v podmienkach hospodárskej praxe.
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.