Dopredaj

Zbierka príkladov z cenového rozhodovania

Dopredaj - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
Dopredaj
Obsah publikácie je dostupný výhradne prostredníctvom online knižnice Smarteca. Čo je Smarteca?
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH

Na stiahnutie


Vydavateľ

Typ publikácie
praktikum

Dátum vydania
9/2015

Väzba
mäkká

Počet strán
112

Typ produktu
Tlačená kniha

Typ produktu
E-kniha

ISBN
978-80-8168-240-7

ISBN
978-80-8168-241-4

Hospodárska kríza priniesla podmienky, ktoré nútia firmy k nepretržitému hľadaniu ciest a metód na skvalitnenie a zefektívnenie ich činností, ktoré im zabezpečia dostatočný zisk. Jednou z rozhodujúcich skutočností prežitia a prosperity firmy je práve efektívne cenové rozhodovanie, cenová politika a v rámci nej inovatívna cenotvorba v stále sa meniacich trhových a konkurenčných podmienkach. Na cenové rozhodovanie firmy vplýva množstvo predvídateľných i nepredvídateľných trhových podmienok, od ktorých závisia externé aj interné faktory ovplyvňujúce výšku ceny. Správne stanovená cena na trhu výrobkov a služieb by mala pokrývať náklady firmy a zabezpečiť primeranú výšku zisku. Od úrovne cien závisí možnosť budúceho efektívneho rozvoja firmy. Predkladaná publikácia sa sústreďuje na podstatu a význam cenotvorby a cenového rozhodovania vo výrobných, obchodných firmách a vo firmách poskytujúcich služby so zameraním na domáci aj zahraničný trh. Jej cieľom je sprístupniť a objasniť študentom a ďalším záujemcom uvedenú problematiku vo forme príkladov a prípadových štúdií z cenotvorby rôznych typov podnikov.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.