Dopredaj

Základy manažmentu, 2., prepracované a doplnené vydanie

Dopredaj - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
1/2012

Počet strán
330

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-455-3

Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredobodom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.

Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.