Dopredaj

Školské podvádzanie - problémový aspekt hodnotenia výkonov žiakov

Dopredaj - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH

Na stiahnutie


Vydavateľ

Typ publikácie
monografia

Dátum vydania
10/2016

Väzba
mäkká

Počet strán
104

Rozmery
A5 (148x210mm)

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8168-452-4

Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom dôsledku aj celkové výsledky vyučovacieho procesu.

Hlavným cieľom predkladanej monografie je prezentovať súčasné poznanie a prístupy k procesu preverovania a hodnotenia výkonov žiakov, poukázať na problémové aspekty a zároveň aj na príležitosti tohto procesu, analyzovať a zmapovať metódy a formy školského podvádzania, poukázať na problematiku plagiátorstva, objasniť faktory motivujúce k podvádzaniu, popísať činitele odrádzajúce od podvádzania, zistiť ako reagujú učitelia, keď pristihnú žiaka pri podvode a ako vnímajú žiaci svoje vlastné podvádzanie a podvádzanie spolužiakov.

Monografia, ktorá je jedinečná svojho druhu na našom knižnom trhu, je určená predovšetkým učiteľom základných a stredných škôl, pretože, podnetné myšlienky v nej nájdu aj vysokoškolskí učitelia pôsobiaci na učiteľských prípravkách, lektori, či učitelia v celoživotnom vzdelávaní. Kniha ponúka východiskovú orientáciu v predmetnej problematike a slúži, spolu s odporúčanou literatúrou, ako podklad pre samostatné štúdium.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.