Marketing

Predaj ukončený
  • Dostupné v sieti Martinus
  • Dostupné v sieti Panta Rhei
V predaji
Obsah publikácie je dostupný výhradne prostredníctvom online knižnice Smarteca. Čo je Smarteca?
Predaj ukončený
Obsah publikácie je dostupný výhradne prostredníctvom online knižnice Smarteca. Čo je Smarteca?
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH

Na stiahnutie


Vydavateľ

Autor
Jaroslav Kita a kolektív

Edícia
Ekonómia

Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
2/2017

Väzba
tvrdá

Počet strán
424

Rozmery
B5* (170x240mm)

Typ produktu
Tlačená kniha

Typ produktu
E-kniha

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8168-550-7

ISBN
978-80-8168-551-4

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy
o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom
konkurencieschopnosti podniku.

Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu.

Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.