Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Na sklade - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
V predaji
Čo je Smarteca?
Na sklade - expedujeme ihneď. U vás do 3 prac. dní
Čo je Smarteca?
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Vydavateľ

Edícia
Ekonómia

Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
6/2016

Väzba
mäkká

Počet strán
196

Typ produktu
Tlačená kniha

Typ produktu
E-kniha

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8168-407-4

ISBN
978-80-8168-408-1

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.