Transferové oceňovanie

Prednášajúci
Cieľová skupina
Typ produktu
Dátum
Miesto konania
Dr. Vl. Clementisa 10,
Bratislava
Daňové úrady sa v rámci daňových kontrol čoraz častejšie zameriavajú na nastavenie transferového oceňovania. Po novom majú daňovníci povinnosť dokumentovať transakcie aj medzi tuzemskými závislými osobami. Nastavte správne svoje transferové ceny a buďte pripravení na daňovú kontrolu.
Cieľom seminára je poskytnúť účastníkom praktické znalosti problematiky transferového oceňovania, ktoré Vám pomôžu s minimálnymi nákladmi efektívne nastaviť transakcie so spriaznenými spoločnosťami a zároveň priebežne dokumentovať tieto transakcie pre prípad daňovej kontroly. Teoretické východiská budú doplnené o praktický príklad buď formou prípadovej štúdie, alebo skutočného prípadu z praxe.
Prínos pre vás:
- Odporučíme Vám, ako nastaviť transakcie so závislými osobami, aby ste minimalizovali súvisiace daňové riziká.
- Naučíme Vás, ako pripraviť dokumentačný balíček k transferovému oceňovaniu a ako sa pripraviť na daňovú kontrolu.
- Načrtneme Vám možnosti daňovej optimalizácie prostredníctvom transferového oceňovania.
Prednášajúci:
Michal Jelínek pôsobí v spoločnosti AUDIT PROFESIONAL ako vedúci partner zodpovedný za oblasť transferových cien. Problematike transferového oceňovania sa venuje od roku 2006. Vyštudoval Vysokú ekonomickú školu v Prahe, kde skončil doktorandské štúdium financií titulom Ph.D. Po sedemročnom pôsobení v spoločnostiach Ernst & Young a BDO Tax vykonáva funkciu partnera v AUDIT PROFESIONAL, ktorá je súčasťou skupiny V4 Group. Pravidelne publikuje v odbornej tlači a vyjadruje sa k aktuálnym otázkam v oblasti medzinárodného zdanenia. Trikrát publikoval odborné eseje v Bulletine Komory daňových poradcov, ďalej mu vyšlo niekoľko článkov v magazínoch Ekonom a Euro. Popri Vysokej ekonomickej škole v Prahe päť rokov vyučoval problematiku medzinárodného zdanenia, a taktiež sa venoval výskumu v oblasti transferového oceňovania. Pripravil a bol jedným zo školiteľov v rámci vzdelávacieho modulu „Transferové ceny“ určeného pre české finančné úrady. Michal sa naďalej podieľa na prípravách vzdelávacích modulov pre finančných riaditeľov, ktoré sú realizované vzdelávacími agentúrami a pôsobí ako jeden z lektorov.
Účastnícky poplatok:
70,00 € bez DPH
84,00 € s DPH
V účastníckom poplatku je zahrnutý obed, občerstvenie (káva, čaj, minerálka), materiál v elektronickej podobe a náklady na organizačné zabezpečenie seminára.
Údaje pre úhradu účastníckeho poplatku:
IBAN: SK25 0200 0000 0014 4064 3012, SWIFT: BIC SUBASKBX
Variabilný symbol: číslo objednávky
Účastnícky poplatok nie je možné uhradiť hotovostne pred alebo počas seminára.
V prípade, že účastník neuhradí faktúru včas a v celej výške, organizátor si vyhradzuje právo stornovať záväznú prihlášku/objednávku. Organizátor si vyhradzuje právo ukončiť registráciu účastníkov pred stanoveným termínom uzávierky prihlášok/objednávok, ak počet prihlásených účastníkov presiahne kapacitné možnosti, o čom upovedomí záujemcov telefonicky alebo elektronicky.
Program:
- Legislatívny rámec prevodných cien
- Smernica o transferovom oceňovaní pre nadnárodné podniky a daňové správy (OECD)
- EU Code of Conduct
- Zákon o dani z príjmov, Usmernenie MF SR
- Arbitrážne konvencie
- Využitie metód transferového oceňovania pri kalkulácii vnútroskupinových cien
- Praktická aplikácia metód transferového oceňovania pri kalkulácii vnútroskupinových cien a ich nadväznosť na manažérske účtovníctvo
- Vzťah rizika a cenovej kalkulácie
- Nový prístup k uplatňovaniu metód podľa OECD
- Prípadová štúdia
- Daňová kontrola prevodných cien a dokumentácia k transferovému oceňovaní
- Typický priebeh daňovej kontroly
- Dokumentácia pre nadnárodné skupiny pôsobiace v rámci EÚ
- Náležitosti dokumentácie k transferovému oceňovaní pre účely daňového úradu
- Špecifiká dokumentácie pri poskytovaní služieb (substancia, benefit a arm´s length test)
- Prípadová štúdia
Harmonogram:
08:30 – 9:00 | registrácia |
9:00 – 10:00 | prednáška |
10:00 – 10:20 | prestávka |
10:20 – 11:20 | prednáška |
11:20 – 11:30 | prestávka |
11:30 – 12:30 | prednáška |
12:30 – 13:15 | obedňajšia prestávka |
13:15 – 15:30 | prednáška, diskusia |
15:30 | predpokladaný záver seminára |
Bližšie informácie: stanislava.salicova@wolterskluwer.com, 0911 104 151; 02 – 58 10 20 46
Súvisiace produkty
Žiadne súvisiace produkty
Napíšte nám
Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.