Manažment

Predaj ukončený
  • Dostupné v sieti Martinus
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Typ publikácie
monografia

Dátum vydania
1/2009

Počet strán
434

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-283-2

Štvrté, prepracované a doplnené vydanie

V štvrtom, prepracovanom a doplnenom vydaní tejto mimoriadne úspešnej publikácie sa autor v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu vo vyspelých krajinách, poukazuje na ich prínos i niektoré problémy. Jeho široko koncipovaný, poznatkovo bohatý obraz vyúsťuje do problematiky vedenia ľudí, ktoré v praxi podmieňuje výrazné rozdiely v dosahovaných výsledkoch firiem a prináša náročné požiadavky na prácu manažérov. Vyjadruje sa k tendenciám rozvoja manažmentu, zdôrazňuje úlohu manažérskych schopností a predpokladov na ich získanie, ako aj morálne dimenzie osobnostných vlastností manažérov, také aktuálne nielen v súčasnosti, ale aj v budúcnosti.

Monografia je svojou koncepciou, obsahom a spôsobom spracovania určená pre široký okruh záujemcov, najmä však pre študentov a doktorandov fakúlt ekonomického zamerania. Dobre môže poslúžiť aj praktizujúcim manažérom, ktorí potrebujú rozšíriť a adaptovať si vedomostnú základňu zodpovedajúcu turbulentnému prostrediu.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.