Komplexné manažérstvo kvality

Predaj ukončený
  • Dostupné v sieti Martinus
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH

Na stiahnutie


Edícia
Ekonómia

Typ publikácie
praktická príručka

Dátum vydania
3/2013

Väzba
mäkká

Počet strán
160

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-574-1

Predkladaná odborná publikácia je prehľadom systémov manažérstva kvality až po komplexné manažérstvo kvality (TQM), kde autorka zároveň zachytila aj najnovšie trendy v metodike a filozofii TQM. Podrobne je vysvetlená história a podstata normatívneho zabezpečenia systémov manažérstva kvality vrátane analýzy normy ISO 9001:2008 a jej procesného modelu. Nemenej dôležitý je aj opis procesného manažérstva, nástrojov a metód na zlepšovanie kvality. Jadro publikácie tvorí vysvetlenie podstaty a princípov TQM a modelov využívaných vo svete, ale najmä v Európe. Samostatnú kapitolu tvorí oblasť samohodnotenia organizácie, ktoré sa začína uplatňovať práve z dôvodu hľadania efektivity riadenia procesov a celej organizácie.

Uvedenú publikáciu využijú nielen budúci manažéri, ale aj tí, ktorí hľadajú spôsoby zefektívňovania manažérstva v organizácii akéhokoľvek typu.

Napíšte nám

Údaje, ktoré zadáte do tohto formulára spracúvame iba za účelom vybavenia Vašej konkrétnej požiadavky. Pre bližšie informácie o spracovaní osobných údajov pozrite stránku Informáciami o spracovaní osobných údajov.

* Všetky položky formulára sú povinné. Formulár neslúži ako objednávka.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.