Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Vydavateľ
Autor
Edícia
Ekonómia
Typ publikácie
monografia
Dátum vydania
1/2016
Väzba
tvrdá
Počet strán
236
Typ produktu
Tlačená kniha
Typ produktu
E-kniha
Typ produktu
Tlačená kniha
ISBN
978-80-7478-994-6
ISBN
978-80-7478-995-3

V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.

Na sklade - dodanie do 10 prac. dní
V predaji (pre iPad, Android, Windows PC a Mac)
Čo je WK eReader?
Na sklade - dodanie do 10 prac. dní
Čo je WK eReader?

Ceny sú vrátane DPH

Balíček - tlačená kniha + ekniha

Na stiahnutie

Súvisiace produkty

Rodinné podnikanie

Monika Hudáková, Jarmila Mižičková, Dagmar Válková, Zdeněk Mikoláš, Vendula Fialová

14,13 €

Napíšte nám

* Všetky položky formulára sú povinné.

Ďakujeme za záujem, Vašu požiadavku vybavíme v krátkom čase.