Marketing služieb

Predaj ukončený
  • Dostupné v sieti Panta Rhei
Zobraziť dostupnosť na predajniach

Ceny sú vrátane DPH


Autor

Typ publikácie
učebnica

Dátum vydania
1/2008

Počet strán
214

Typ produktu
Tlačená kniha

ISBN
978-80-8078-210-8

Služby tvoria neoddeliteľnú súčasť každodenného života ľudí. Predstavujú určitý objem statkov, ktoré ľudia spotrebúvajú na zabezpečenie svojej existencie, a sú špecifickým prostriedkom uspokojovania potrieb. Sféra služieb predstavuje v súčasnosti jednu z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich oblastí ekonomiky.

Formujúce sa konkurenčné prostredie núti aj organizácie verejného sektora, ktoré poskytujú služby, čoraz viac orientovať svoju činnosť na zákazníka a jeho potreby. Všeobecné pravidlá využívania marketingu služieb si v organizáciách verejného sektora vyžadujú určitú modifikáciu vzhľadom na odlišnosti a špecifiká týkajúce sa vlastností, produkcie a spotreby služieb.

Publikácia je určená predovšetkým ako vysokoškolská učebnica pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, ale výborne poslúži aj pracovníkom pôsobiacim v organizáciách verejného sektora.